Min första countdown

Kan ju inte vara sämre än Marie, så två inlägg fick det bli från mig med idag. Jag får väl starta min första countdown, som absolut inte är lika långt bort som den gemensamma, men jag tycker att den är ganska viktig..

Det är alltså 8 dagar till min uppskrivning, och 10 dagar till uppkörningen!

Typiskt mig att börja "plugga" på det 2 veckor innan, när de på trafikskolan säger att man ska ta minst 6 veckor på sig för att slippa stressa. Good Work :)

// Jonas

Får bli ett citat och en låttext från mig med, som jag tycker passar bra till den här bloggen:



Livet är för viktigt för att tas seriöst!


Another turning point;
a fork stuck in the road.

Time grabs you by the wrist;
directs you where to go.

So make the best of this test and don't ask why.
It's not a question but a lesson learned in time.

It's something unpredictable but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0